Dag 2: Naar Denemarken

12 juli 2023 - Herning, Denemarken

Vandaag reizen we door naar Denemarken. We hebben daar van tevoren een camperplaats in Sunds geboekt. Deze plaats ligt mooi op de route richting de haven van Hirtshals. Onderweg ook dit keer weer een ongeluk helaas. Nu ook een uur vertraging, maar omdat het ongeluk vlak voor ons was gebeurd stonden we stil. Dan duurt een uur best lang…

Onderweg wel genoeg naar buiten kunnen kijken om te zien hoe Denemarken is. Heuvelachtiger dan het grootste gedeelte van Nederland. Veel glooiende velden en dergelijke.

De camperplaats is wat luxer dan in Duitsland. Er is een mooi sanitair gebouw met luxe douches. Regendouche en grote hokjes. Voor kinderen is er een midgetgolfbaan, een voetbalveld en een volleybalnet. Ook ligt de camperplaats aan een meer waar je (als je de tijd hebt) een mooie wandeling omheen kan maken. Wij zijn moe van de reis en hebben honger. Lekker patatjes met kaas soufflés uit de airfryer en soep maken en buiten eten! Gelukkig is er ook tijd voor een spelletje.