Dag 14: Van Dombas naar Redalen

24 juli 2023 - Redalen, Noorwegen

Twee weken onderweg alweer! Voor de meiden voelt het net als voor ons eigenlijk al als langer. We hebben ook al zoveel gezien! En we zijn inmiddels toch al een beetje op de weg terug. Vandaag rijden we verder richting het zuiden. Niet zonder een bezoek te brengen aan een tweevoudig olympisch dorp: Lillehammer. Rosalie wil graag de skischansen zien. Daar rijden we dus eerst heen. Wat zijn ze hoog! Rosalie geeft direct aan dat nooit te willen doen. Gelukkig…

Daarna voor de Netflix-kijkers onder ons: een bezoekje aan het centrum van Lillehammer waar de nachtclub staat die centraal staat in de fantastische serie Lilyhammer. Als je die nog niet hebt gezien: kijken!!

Daarna rijden we door naar een camping waar we onze eerste was kunnen doen en waar voor de meiden veel te doen is. Bijvoorbeeld een grote speeltuin en een meer. Bij mooi weer kun je daar met een bootje in varen. Helaas regent het vandaag weer flink… Morgen daarom maar eens naar een leuk zwembad.